Sjukskriven

Jaha.. Vart ska man börja?
Jo, min fot har absolut inte blivit bättre och det var riktigt jobbigt att arbeta idag. Vilken smärta!
Ringde till vårdcentralen efter jobbet och jag fick tid.
Innan jag skulle dit var jag hos farmor och farfar :) Trevligt som alltid!
Var inte hos doktorn så länge, han skickade en remiss till sjukhuset där jag skulle röntgas.
Jag åkte dit, blev röntgad och fick beskedet om att allt var bra i foten.
Doktorn sa att om allt stämde i foten så kunde det möjligtvis vara en belastningsskada.
Så det är ungefär allt jag vet, ska vara sjukskriven nu i en vecka. Skit.
Det är jag inte alls sugen på att vara, men vad gör man?
Foten mår inte bra och jag kan inte jobba i det tillståndet jag är i. Det är bara att acceptera.
Förhoppningsvis är allt bra i foten om en vecka, annars skulle jag ringa till doktorn igen.
Otur som vanligt.. Jag förstår inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0