Sunes sommar!

Äntligen Torsdag!
Fan vad härligt det känns, vill bara att denna veckan ska ta slut.
Tre dagar till sen är den över, great!

I Tisdags kom mina efterlängtade skattepengar in på kontot :)
Så skönt. Har bestämt med Celie att vi ska ta en shoppingrunda på måndag :)
Det ska bli riktigt najs!

Idag skulle jag egentligen varit ledig, min enda lediga dag denna veckan.
Men jag har varit på möte hela dagen. Från klockan 08.00-16.00.
Så någon ledig dag blev det inte.
Ska även på möte imorgon innan jobbet..
som sagt, jag vill bara att denna veckan ska vara över.

Fick två trisslotter utav pappa förut och vann faktiskt. Okej, det var bara 50 kr men iallafall.
Ska iväg en sväng snart och byta min vinst mot två nya lotter,
ska även köpa Sunes sommar. ÄNTLIGEN!
Kan ni gissa vad jag ska göra ikväll? ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0