Update!


I Fredags lämnade jag Kalmar tillsammans med min syster och drog till Oskarshamn.
Hela helgen har varit underbar med det bästa vädret på länge :)
Jag tog med mig Sunes sommar upp för jag tänkte att Wilma ville se den.
Hon blev helt frälst! Precis som jag :) Vet inte hur många gånger hon såg den under helgen. Haha.
Hon frågade om hon fick låna den tills jag kom nästa gång och givetvis fick hon det :)
Så söt hon är, min lilla prinsessa. <3

Idag kom jag hem till Kalmar igen. Hann inte vara hemma sålänge innan det var dags för ett återbesök hos doktorn.
Jo, för min fot har inte blivit bättre än. Tyvärr.
Så nu är jag sjukskriven ytterligare en vecka (eller 2 egentligen, men om jag är bra på söndag ska jag fanimej jobba på måndag!), jag går på kryckor och ska få en remiss till en ortoped.
Som det verkar så var det ingen belastningsskada, inte ens doktorn själv vet vad det kan vara.
Förhoppningsvis vet ortopeden problemet.
Kan kanske ha att göra med mina tidigare fel på foten, eller ah, hälen? Jag får helt enkelt vänta och se.

Idag har jag badat för första gången iår! (om inte Wilmas lilla pool räknas förstås).
Det är inte likt mig alls, jag brukar vara tidigt ute med att ta det första doppet, omkring April-Maj någonstans.
Som tur är så är det fortfarande Juni, hade varit värre om det hade varit Juli..

När jag gick på stranden med kryckor och nynnade till låten i Sunes sommar kände jag mig lite som Rudolf. Haha, jadu.. vad kul man kan ha ibland :P


Mys i solen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0