Klippning

Frisören hade tid med mig idag :)
Och det blev som jag anade.. kort. Igen.
Jag har varit osäker hela dagen, jag ville och jag ville inte.
Vet fortfarande inte om jag valde rätt. Men gjort är gjort och nöjd är jag iallafall.
Men det finns ju alltid dom gångerna man önskar att man hade långt hår, men håret växer ju ut igen :)
Måste säga att mitt hår har växt en bra bit sen jag klippte det kort första gången, det sa även frisören idag.

På ett sätt hatar jag att vara hos frisören, man måste sitta med den där "kappan" på sig som verkligen sitter tajt runt halsen som gör att man ser helt dum ut, och sen en stor spegel framför sig. Jag hatar det och försöker undgå speglen så mycket som möjligt.
Om man bortser från det älskar jag att vara hos frisören, deras produkter, allt.
Det är härligt!


Så ser jag ut nu. har absolut inte vant mig än men det kommer :)

Köpte även endel produkter som hon tipsade mig om!

Hårspray, Leave-in conditioner, shampoo & balsam, vax, volympulver och heat protection spray :)

Det hela skulle gått på mycket mer än vad jag betalade, men eftersom det var 50% på nästan alla produkterna tyckte jag att jag kom billigt undan :)

Jag har varit hos farmor & farfar idag :) Mycket kul att träffa dom!
Vi satt ute på altanen och fikade, mysigt!

Imorgon ska jag iväg på möte och efter det ska jag jobba!
Det är väl det sista mötet nu, som jag vet om iallafall :) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0