Kalmar


Igår blev det en tidig morgon, det var dags att åka till Kalmar igen, fast denna gången åkte jag hem med Linda :)
Dagen spenderades på stan med shopping och mat, sen åkte vi hem till farmor och farfar där det blev fika :)
Mysigt!
Vi hade egentligen tänkt att gå på bio igårkväll men alla var så trötta så vi orkade inte.
Utan det blev en lugn hemmakväll.
Nu har Linda åkt tillbaka till Oskarshamn, känns jättetråkigt och jag saknar henne redan. Det är jobbigt när man inte träffas så ofta, jag vill ha hela min familj nära mig. Men det är klart, det blir ju såhär, jag funderar ju också på att flytta i framtiden. Men det känns jävligt jobbigt, som tur är så dröjer det väl inte alltför länge innan vi ses igen. Blir nog vid påsk någongång så jag får försöka tänka framåt istället :)

Jag har nyss fikat och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är så rastlös.
Funderar på att dra en sväng och kolla lite nya träningskläder. Känner att jag behöver det.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0