På en måndag


Åh vilken härlig träningsvärk jag har idag! Ja, jag gillar faktiskt att ha träningsvärk för då vet man att man har presterat bra och att man har fått ut något av träningen. det är gutt det :)

Igår blev det utgång, eller ska man säga det?
Iallafall vi var ett par tjejer som åkte in till stan, satt och snackade och drack lite alkohol, ah fast jag höll mig till cola eftersom jag körde. Det var ju egentligen meningen att det skulle bli runt "2 öl", haha, men det vet vi ju alla att så blir det nästan aldrig.
Istället blev det nog dubbelt så mycket mer och klockan hann bli nästan 2 innan det var dags för hemfärd. Då var jag bra trött, fått för lite sömn misstänker jag, har nog inte redigt hämtat mig från helgen än :P
Men det var mycket trevligt, inte så vanligt att gå ut en måndag, men det funkar det med :)

Idag ska vi testa på något nytt, häromdagen hittade jag ett recept på pizzawraps, både pappa och jag tyckte det lät jättegott så jag föreslog att vi skulle ha det idag, så efter träningen ska jag börja sätta igång med dom. Hoppas jag lyckas!

Kommentarer
Postat av: Jacob & Ämir

Jaha, en Måndag utan oss! Dålig stil :( (vi är oxå alkolister)

2009-03-03 @ 15:18:38
Postat av: Malin

Haha, men det kommer fler måndagar :) det är ju onsdag imorgon, ännu bättre! :P

2009-03-03 @ 18:30:01
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0