Ur & penn


Igår blev det en sväng in till stan. var mest inne på gina och kollade men till min förvåning hittade jag inget jag verkligen fastnade för, iochförsig är det väl bra med tanke på att jag inte har så mycket pengar men iallafall. Var även inne på ur&penn, där dom har fått in massa nya smycken, vilket jag blev väldigt glad över, smyckesgalning som jag är :)
Hittade massa fint, till skillnad från vad det var innan, nu fanns det massor att välja mellan, och det bästa av allt, alla öronhängen kostar 29 kr och alla halsband 69 kr, sjukt billigt :) Jag hade svårt att bestämma mig men tillslut blev det två par öronhängen. tror baskemig att jag ska in idag med, det gäller ju att passa på medans det finns :) för smycken kan man inte få för mycket av, absolut inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0