Vilken go helg!


Det har varit en riktigt go helg måste jag säga :)
Fredagen var som sagt lugn, blev lite käk med Celie, jättegott var det!
Senare på kvällen var det dags att kolla på den omtalade filmen Twilight. Vi var ett gäng och som tur var så var jag inte den enda som inte hade sett den. Men jag måste ju säga att den var riktigt bra! Jag har velat se den sen den började gå på bio men det har liksom aldrig blivit av.. men äntligen har jag fått se den!

Lördagen var till en början lugn. Pappa och jag bestämde oss för att gå bort till farmor & farfar :)
Mycket trevligt var det.
Klockan tickade iväg och som vanligt när jag ska ut så blir jag stressad, jag förstår det inte?
Jag kan ha massor med tid men ändå bli stressad i slutet. Är jag så slö när jag ska göra mig iordning? det måste ju vara det. hmm, det får bli ändring på det.
Jag tog bilen bort till förfesten, som ägde rum i oxhagen, tillsammans med Teddie.
Vilken extremt rolig förfest, massvis med Singstar. Hur kul som helst! Haha, jag sjöng nästan hela tiden :P
Grymt kul var det.
Kvällen fortsatte inne i stan, mest på rocken då det var spelning och så.
Det var en rolig kväll det :)
40 spänn fick jag betala för resan hem, ja dom har tydligen höjt nattaxan med 10 kronor. Dåligt. Men men..

Igår kunde jag inte sova, vilket jag egentligen hade behövt göra. men istället vaknar jag klockan 9 och kan inte somna om. Så man var bra trött hela dagen igår. men annars var det helt okej :)
Efter träning och sånt så bestämde sig jag och pappa för att hämta min bil i oxhagen och efter det tänkte vi tvätta våra bilar, vilket hälften av kalmars befolkning också hade bestämt sig för att göra..
Jag vet inte hur många macker vi åkte förbi som hade hur långa köer som helst.
Tillslut bestämmer vi oss för en mack, det var ju kö men mindre än vad det hade varit på dom andra ställena.
I drygt en timme stod vi där innan det var vår tur med att få bilarna tvättade. gud så rena och fina dom blev sen :)
Nu måste jag bara ta tag i städningen inne i bilen, tro mig, det behövs!
Resten av dagen spenderades mestadels i sängen. Det var otroligt skönt.

Idag känner jag att jag har endel att stå i. Måste skriva ett jäkligt bra personligt brev, det är väl det jag är mest orolig över, jag är ju inte världsbäst på det precis.
Hade egentligen tänkt gå bort till farmor & farfar idag igen, dom behövde hjälp med att putsa fönstrena, men vädret är inte direkt på topp idag så jag tror jag avvaktar lite.
Har även ett samtal att ringa, får se hur det går med det.
Sen är det småsaker jag måste ta tag i.. det är väl bara att sätta igång?
Det där personliga brevet lär ju ta tid alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0