Uppdate


Fasen vad dålig jag börjar bli på uppdatering, får bli ändring på det!
Inte alltid det lättaste med tanke på att min laptop fortfarande är sönder. Jag måste ju säga att jag saknar den något enormt. Haha, låter kanske knas men jag är van vid att ha en laptop, då blir det lätt att det blir ett slags beroende av att ha en. Det finns en kille som kanske kan fixa den, han håller fortfarande på att kolla på den och som det lät förra veckan så såg det rätt positivt ut, jag hoppas så in i bomben!
Iochförsig så har det varit rätt bra att inte ha haft en laptop heller på ett tag, jag har hunnit med mer saker och så. Mindre beroende helt enkelt.

Det har varit rätt lugnt i helgen måste jag säga. Fredagen var otroligt lugn, vilket var skönt.
Lördagen var det väl lite mer go i om man säger så. Det fin, fina vädret gjorde mig så pigg och glad :)
Gick upp tidigt och tränade, sen blev det dags att tvätta pärlan.
Både utvändigt och invändigt, det kändes verkligen som en riktigt vårdag. Jätteskönt att städningen av bilen är klar. Så fin, så fin :)
På kvällen var det dags för utflyttningsfest i oxhagen. Mycket, mycket trevligt. Kvällen fortsatte inne i stan på O'learys. Där träffade vi ytterligare några kompisar, det blev massa snack och dans. Det var riktigt najs!
Söndagen bjöd ju på mindre finare väder, grått, trist och regnigt. Kände inte för någonting alls, bara gömma sig under täcket och vänta på att dagen skulle vara över.
Köpte lite snacks och låg framför tv:n större delen av dagen. Det behövs ibland, bara vara för sig själv och ta det lugnt.

Idag är det återigen måndag, fan vad fort det går!
Idag ska jag äntligen göra klar mitt personliga brev, har kommit en bra bit så nu är det bara slutfinishen kvar. Hoppas att jag blir riktigt nöjd. Då är det bra :)

Dessan, min älskade vän, jag finns här för dig, alltid! Jag hoppas du vet det.
Saknar och älskar dig så.
Always and forever. <3

Kommentarer
Postat av: Dessan

Tack baby! <3

Much love to you! =)

2009-03-24 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0