Välja drömmar


Jaha, idag blev det ändrade planer.. Jag gick upp tidigt idag för att träna och packa klart resten, sen tänkte jag åka. Min lillebror hade sagt till mig att han inte skulle följa med så jag tänkte att jag skulle åka hyfsat tidigt.
Men så blev det ju inte, medan jag tränar så kommer han och säger att han ska med upp. Och han slutar inte förens vid 3 så det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Men det ska bli kul att han följer med, då blir nog Wilmis jätteglad :)

Riktigt fint väder idag, nu hoppas jag bara att snön smälter bort. Jag vill inte se mer snö nu på ett bra tag! Det räcker.
Jag blev klar med mitt personliga brev i förrgår och jag måste säga att jag blev nöjd med det så det känns jättebra, har dock fått lite problem med skrivaren så den vill inte skriva ut, men jag får lösa det på något sätt..

Det var en sån härlig morgon igår. Jag vaknade till flera gånger och jag kunde liksom välja vad jag ville drömma varje gång jag vaknade till. Det var skitgutt verkligen. Så det blev många olika drömmar igår, haha. Jag vill ha det så oftare!

Nehe det är väl dags för slutspurten nu, ska packa ner det sista och lasta ut allt i bilen så jag är redo när Jimmy kommer hem. Ska bli gutt att köra bil i detta fina vädret, och med supergo musik till! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0