Varma scones & iskall oboy


Idag var jag duktig och gick upp redan vid klockan 9 för att träna :)
Det var skitgutt verkligen!

vilket underbart fint väder det är idag! skjutsade Jimmy till skolan förut och det var så himla härligt, kändes verkligen som en vårdag! tror jag ska ut och köra lite igen sen :)
Idag bakade jag scones, det var ett tag sen nu, så jag kände att det var dags för det.
Det är verkligen jättegott, speciellt med iskall oboy till. Riktigt mumsigt.

Igår var jag ute och gick med Celie i det knasiga vädret.
Det blåste ju som attan, men när jag skulle köra till henne började det även att regna samtidigt som solen sken.
Som tur var så varade regnet inte så länge, vi gick till skälby, haha riktigt mysigt var det :)
Sen lagade vi mat och hade det trevligt. Kollade även på Twilight, som jag förövrigt har sett nu tre gånger. Men den är fortfarande lika underbart bra, om inte bättre alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0