Absolut ingenting.


Helgen som passerat har bestått av fest, fest och ytterligare fest. Nej men i både fredags och lördags blev det party.
I fredags var det inflyttningsfest, mycket trevligt, kvällen fortsatte inne i stan och avslutades runt 2 tiden, då var jag bra trött. Urkasst väder bjöd natten på med, sånt är inte roligt.
I Lördags var det dags igen, denna gången var det 20-årsfest. Likaså denna kvällen var mycket bra.
Kvällen fortsatte inne i stan, mest på O'learys, jätteroligt var det. Jag tror inte att dj:n missade någon grease-låt alls, han fick nog med alla, himla kul :)

I måndags var jag på fredrikskans och såg Kalmar FF möta Trelleborg,  första halvlek var så usel att vi nästan bestämde oss för att åka hem. Som tur var så stannade vi kvar och fick uppleva en klart mycket bättre andra halvlek. 
Jag trodde först att matchen skulle sluta 1-0, men icke sa nicke, med 3 minuters tilläggstid vann vi med 2-0, en härlig seger!

Jaha, nu är det ytterligare en vecka man ska "kämpa" sig igenom, tiden går så fort, alldeles för fort.
Jag hinner inte med, tiden borde saktas ner så man kan hinna andas, hinna med allting.
Tyvärr saktar den inte ner, snarare fortsätter den att rusa förbi, allting är som vanligt?


Jag förstår inte varför, men jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0