Dagen.


Utgången igår blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig.
Spontana utgångar brukar ju faktiskt vara dom som är bäst, oftast iallafall, men det kan jag tyvärr inte säga om gårdagen.
Fast lite kul hann man ju med iallafall :)

Idag har jag spenderat min tid med pappa, farmor och farfar :)
Vi gjorde en tripp till Torsås, åkte runt lite, åt god mat och hade det mycket trevligt :)

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska på "möte". Vi ska prata lite om jobbet. Förmodligen får jag mitt schema, vilket jag har sett fram emot, så får jag nog veta hur mycket jag kommer jobba, blir mer än förra året chansar jag på :) Det är härligt det! Åh vad bra det känns :)
Direkt efter mötet åker jag till Oskarshamn :) Känns som att det var ett litet tag sen nu, så det ska bli jätteroligt!
Få träffa min lilla prinsessa, gud vad jag saknar henne! Och dom andra förstås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0