En lyckad kväll!


Gårdagen blev väldigt lyckad!
Det började ju som sagt med grill här hemma. Underbart gott var det :)
Sen var det dags att göra sig iordning för att sen cykla till Långviken där dom andra höll till.
Det var ju inte speciellt varmt så vi forsatte kvällen i en lägenhet. Jättetrevligt :)
Runt 12 drar vi vidare in mot stan på ytterligare en liten förfest. Kvällen avslutades på O'learys.
Jag hade jätteroligt, synd att allt stänger vid 2 i lilla Kalmar. Hade lätt velat fortsätta festa ett bra tag till.
Men men, bara att acceptera att man bor i en liten stad.
Jag var väl hemma runt 3 imorse, det var ju inte lika skönt att cykla hem kan jag ju säga.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Har mest slappat. Efter 2 dagars festande är jag en aning seg. Dock skulle jag inte banga om det blev fest. Men det blir nog lugnt ikväll ser det ut som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0