Helgen.


Mötet i fredags gick jättebra och det gjorde även resan upp till Oskarshamn.
Klockan var runt 10 när jag var framme och då låg lillan fortfarande och sov. Så jag väckte henne och snacka om att hon blev jätteförvånad när hon såg att jag var där. Hon är så söt :)
Hon blev jätteglad och jag fick en sån härlig kram av henne. Den dagen kunde inte bli bättre!
Jag fick även en underbar massage för min (dumma) fot senare på dagen, det var verkligen jätteskönt och det känns mycket bättre i hälen nu måste jag säga :)
Helgen gick som vanligt jättefort och redan i söndags var det dags för mig att åka hem till Kalmar igen eftersom jag fick börja jobba redan igår.
Wilma blev jätteledsen när jag skulle åka, hon är ju van vid att jag brukar vara där ett tag när jag kommer.
Så det kändes tungt att redan få lämna dom men det är smällar man får ta.
Jag har iallafall börjat jobba nu vilket är underbart! Har jobbat i två dagar och ska jobba i tre dagar till, sen är det dags för två dagars ledighet :)
Så himla skönt, jag är jätteglad! :)
Imorgon får jag sovmorgon eftersom jag jobbar kväll. Har gått upp vid 06.00 nu två dagar i rad så det ska bli skönt att få sova ut lite.

Jag ringde och pratade lite med Wilma förut och hon påminde mig om att hon har namnsdag idag, vilket jag helt hade glömt bort. Dumma mig! Men jag sa grattis och allt verkade lugnt :)
Saknar och älskar dig min lilla sötnos. Grattis på namnsdagen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0