Ingenting


Tro det eller ej men det blev IKEA igår också.
Det var jag och Celie som tog en liten "roadtrip" till Hansacity. Trevligt.
Efter det åkte vi hem till hennes nya lägenhet :)
Min älskade lilla pärla har återigen gått sönder, eller nae, det är växellådan som inte vill vara med riktigt.
Precis samma fel som förra gången. Så förhoppningsvis ska vi få lite hjälp idag tyckte jag pappa sa :)
Snacka om att man känner sig fast vid sin bil, speciellt nu när det är sånthär väder, då är man inte speciellt sugen på att ta en promenad till affären precis..
Förhoppningsvis håller det här vädret inte i alltför länge, jag känner redan hur seg man har blivit på dom här få dagarna då solen knappt har synts till. Och sånt gillar jag absolut inte.
Jag blev riktigt sugen på att springa, ute, i regnet. Det kanske blir så, inte helt omöjligt faktiskt. Jag måste testa på och springa och se hur min häl tar det. Det är ju lite si och så med den fortfarande, tyvärr.
Men det blir kanske en runda lite senare ikväll :)
Det är väl ingen stor risk att jag får med mig någonannan ut i detta vädret, haha, jag skulle inte tro det. Tur att det finns musik, vad skulle jag ha gjort utan den?!

Idag har det varit riktigt segt, har inte gjort mycket alls. Sovit är väl det enda, det var längesen jag sov mitt på dagen, men jag kände att det verkligen behövdes idag. Jag vet inte varför jag var så trött?


(Bild från Valborg, jag & Celie! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0