Kycklingsallad.


För ungefär 45 minuter sen slutade jag på jobbet, allt har gått jättebra idag också :)
Riktigt härligt är det och jag är så glad!
Det enda negativa var att min häl strulade lite till och från. Inte bra, inte bra.
Men det finns inte så mycket att göra åt saken.
När jag kom hem fanns det kycklingsallad till mig. Det är så förbannat gott. I love it!
Nu sitter jag här och känner mig pigg men samtidigt helt slut. Konstig känsla.
Har iallafall bestämt mig för att gå och lägga mig och kolla tv:n för att sen sluta ögonen och sova.
Har sovmorgon imorgon också så det är skönt att veta att man kan sova ut.

Dagarna går fort och snart är det sista helgen i maj. Jag är ledig både på Lördag och Söndag.
På lördag är det springbreak men jag vet inte om jag ska dit, in ska jag iallafall inte. Inga band som lockar direkt.
Så vi får väl se vad som händer, jag hoppas ju på att det blir fest iallafall, det hade inte varit helt fel.

Kommentarer
Postat av: Dess

Åh, springbreak, inte haft en enda tanka på det.. kommer det någon man vet vilka det är ?

2009-05-28 @ 20:12:00
Postat av: Malin

Några av dom som kommer till Springbreak är Mando Diao, Eldkvarn, Hammerfall, Lazee och Kevin. Är även några fler men har ingen aning om vilka det är :P

2009-05-30 @ 11:12:58
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0