Lördag.


Igår var det fest, ytterligare ett 20-års party, det har varit många sånna detta året och mer kommer det bli!
Mycket roligt :)
Det var en trevlig kväll med trevligt folk.
Dock var det inte alls mycket folk ute, iallafall inte på O'learys där vi höll till. Det är nog första gången jag ser så lite folk på det stället.
Mellan halv 1-1 någongång satte jag mig på cykeln och cyklade hem. Då var jag jättetrött.
När jag väl var hemma kände jag att jag behövde något i magen, jag bestämde mig då för att göra popcorn.
Jag hann nog inte äta så mycket innan jag somnade, vaknade sen på morgonen av att lampan var tänd och skålen med popcorn stod precis vid huvudet på mig. Som tur var så hade jag legat stilla, popcornen låg kvar i skålen. Haha, så det kan bli.

Idag känner jag verkligen för en hemmakväll, ingen alkohol för min del.
Lite gott att äta och något bra på tv:n får bli min kväll :)
Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0