Surprise!


Usch så extremt seg man känner sig idag.
Vädret gör så att jag vill lägga mig i sängen och försöka somna om igen.
Men det tänker jag inte, jag ska försöka att piggna till på något sätt.

Jag fick en överraskning idag. En positiv överraskning får man väl säga att det är.
Jag är fortfarande osäker på hur jag ska göra. Men jag ska göra allting som behövs för att sen invänta besked och bestämma mig då. Jag vill ju så gärna, men nu, redan?
Iochförsig är det lika bra och det känns som att det är min enda utväg.
Det känns som att det är meningen att det skulle bli såhär. Det fick mig att tänka om.
Jag pratade med min mamma förut och det fick mig att bli mer positiv, och jag lär bli ännu mer positiv när jag har pratat med min pappa om det också :)
Just nu känner jag mig extremt peppad inför dethär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0