Tisdag


Oh damn, nu har jag inte skrivit sen i fredags, attans.
Iallafall så blev fredagen väldigt lugn, det var skönt.
Lördagen var himla härlig, otroligt undertbart väder! Jag låg och solade ett bra tag med underbar musik i bakgrunden :)
På lördagskvällen kom efterlängtade Dessan hit, alltid lika roligt att träffa henne :)
Vi skulle på 20-års fest i Långviken. Det var helt okej, lite tråkigt att dom flesta drog innan tolv bara haha.
men annars var det trevligt :)
Vet inte riktigt när jag var hemma, men trött var jag iallafall..
Nu är Dessan tillbaka i Stockholm, känns tråkigt, det blir så intensivt när vi träffas, eller det kanske inte var det rätta ordet, men det är så lite tid vi hinner spendera med varandra, det känns som att jag behöver massor med mer tid, jag vill. Och förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan det blir så :) Vi får se vad framtiden har att ge ;)

Igår var jag, Celie och Sofie lite överallt. Vi var på IKEA och i Färjestaden. Vi var alltså borta från klockan 13.00 till ungefär 18.30, snacka om att man var helt slut när man kom hem. Haha. Men trevligt det var det :)

Jag tycker inte alls om vädret jag ser, även om det behövs regn så vet jag hur det blir, för så blir det alltid. Om det börjar regna så håller det på ett bra tag, det blir liksom regnperiod som kan sträcka sig hur långt som helst. Riktigt trist.

Idag, vad händer idag? Ingen aning faktiskt, det dyker väl upp något, annars blir det väl bara att ta det lugnt och mysa med en film eller något.
Jag har nu äntligen fått iväg de där papperna, riktigt skönt att dom är iväg. Äntligen, efter allt detta strul. Nu är det bara att vänta och hoppas.

Milow - Ayo Technology, går på repeat hemma hos mig <3
Riktigt, riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Dess

ja det är asa tråkigt att vi bara hinner ses några få timmar.. =/ i wanna spend many hours with you. intensivt, ja jag är oftast i sängen : )

2009-05-05 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0