Underbara drömmar!


Inatt hade jag en sån underbar dröm, det var längesen nu.
Riktigt härligt var det. Det är synd att man nästan alltid vaknar när det är som bäst.
Förhoppningsvis kommer drömmen tillbaka inatt med och är ännu bättre.
Vi får väl se :)

Jag vill så gärna ut och sola, men jag ser genom fönstret att det blåser, så typiskt.
Jag får försöka sysselsätta mig med något annat. Men vad? bah.

Nu är det inte långt kvar till skattepengarna kommer in på kontot, det längtar jag efter något enormt!
Det som står högt upp på min "att göra" lista är att tatuera mig. Det är nästan två år sen jag gjorde mina första 2, och sen har det liksom aldrig blivit av..
Men nu ska jag unna mig detta!
Det ska bli så gutt! :)

Nehe, hitt på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0