Plötsligt händer det..


Vilken underbar morgon!
Jag är så himla super-duper-dunder glad så det är inte sant!
Jag fick ett väldigt trevligt samtal imorse.
Det var Omsorgsförvaltningen.

O - Hej Malin, har du fått jobb?
M - Nae..
O - Vill du ha jobb?
M - Ja!

Jag blev så himla glad, jag ringde till min älskade mamma och till min älskade pappa och berättade den underbara nyheten, både blev förstås jätteglada för min skull och det kändes så bra att få säga det till dom.
Så mycket som dom har stöttat mig, dom är guld värda!

Det blev ju inte värre av att jag såg att det var jättefint väder ute :)
Idag blir det solning, om jag nu kan ligga still :P Jag är så jädrans glad!

Man kanske inte är så värdelös som man trodde? Inte helt iallafall..
Jag kan inte ens sätta ord på hur jävligt det är att vara arbetslös. Det har faktiskt varit bland det värsta jag har varit med om. Jag vill aldrig hamna där igen!

Till hösten så händer det förhoppningsvis lite andra grejer :)
Är det min tur nu? Är det äntligen min tur?!
Jag ska inte ta ut för mycket nu i början innan jag vet precis hur det blir till hösten men just nu så känns det så himla bra! Allting :)
Det kommer bli en sån underbar dag idag! :D

Den sista gnista hopp har blivit större nu..äntligen.


Kommentarer
Postat av: Dess

Har jag inte sagt till dig älskling att allt kommer när det är dags för det. och det är dags för dig nu. Du behövde bara 9 månaders ledighet först, hur tråkigt och jobbigt det än vart. <3

2009-05-19 @ 12:22:52
Postat av: Malin

Tack min älskade vän. Shit alltså 9 månader, fan vad mycket det låter, och det är det ju iochförsig. Jag skäms! Fy fan! Men nu är det över, vilken lättnad! :)

<3

2009-05-19 @ 13:09:33
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0