Bad day!

Det har varit en jobbig dag idag. Mitt humör pendlar fortfarande fram och tillbaka, men idag har den mest legat på botten.
Jag känner mig extremt svag och det känns hela tiden som att jag närsomhelst ska börja gråta, vilket har hänt några gånger under dagen..
Det känns som att det är alldeles för mycket i skolan och alldeles för lite tid för att hinna med allt. Jag känner mig superstressad och nu har jag även fått en till sak att göra eftersom jag inte klarade det första skrivmomentet.. Känns riktigt jobbigt och jag undrar när jag ska få tid till att göra om den, jag vill ju självklart bli klar med den så fort som möjligt men det är ju andra saker som också måste göras. Tycker det är himla dumt gjort att de som planerar lägger en handledning i november när vi gjorde skrivuppgiften i september. Kunde de inte ha fixat så att vi som skulle få handledning kunde fått det lite tidigare? Så vi kunde få ha slutfört delkurs 1 och sen helt fokusera på de andra 2 delkurserna. Nu har ju denna skrivuppgift hängt över mig ett bra tag och jag vill inget hellre än att få den ur världen.

Fick reda på en annan tråkig sak igår. Vår lärare/mentor ska vi inte ha nu när vi går in i delkurs 3, vilket känns supertråkigt. Hon är så himla snäll och go och har flera gånger gett mig mer motivation till att fortsätta. Jag tycker verkligen hon är en bra lärare och förhoppningsvis kommer jag ha henne i någon/några andra kurser senare på utbildningen.

Just nu pluggar jag, håller på att skriva klart uppgifterna jag har börjat på. Det går framåt, wiho. Super, med tanke på att det inte blev av något plugg alls igår förutom lite läsning.

Här kommer några bilder ifrån lördagens fotografering! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0