Dagen

Idag har jag varit på stan och inhandlat mer julklappar :)
Känns skönt att ha några fler avklarade ;)
Det är ju förstås endel kvar, får se när jag tar mig tid att åka in och handla fler.

Ibland är det bra att vara student!
Var hos tandläkaren idag på en vanlig undersökning och fick studentrabatt på 200 kr! Jag blev helt paff när hon sa det. Inte dåligt alltså :)

Just nu sitter jag och försöker plugga, jag har ju kommit en bit längre än igår men är fortfarande långt ifrån klar. Vill helst få det klart tills på fredag så jag kan ta en lugn helg utan att tänka på att jag måste plugga. Det skulle sitta fint :) Så jag ska försöka så gott det går!

Imorgon är det en lång dag. Börjar skolan vid 10.00 och slutar inte förens vid 16.30! Usch. Iochförsig så ska vi ju gå in i sista delkursen imorgon, så det kanske är intressant, vad vet jag ;) Men dagen kommer iallafall bestå av föreläsningar.

Funderar starkt på att lägga ner för idag, krypa ner under täcket och kolla något/några avsnitt av One Tree Hill :) Låter mycket lockande!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0