Torsdag!

Igår var jag ledig, åkte runt lite hit och dit för att hitta lite söta tomtar och så.. trodde jag!
Vart finns dom?! Det fanns typ inga tomtar någonstans där jag var, några fåtal bara.. blev grymt besviken, fanns mest bara pynt man har i granen. Fan så tråkigt. Jag hoppas att dom får in tomtar snarast!
Jag köpte iallafall nytt julpapper och massa olika snören och även en ny adventljusstake :)
Och vet ni? Jag inhandlade även de första julklapparna igår, känns jätteskönt :P Nu vill jag bara fortsätta att handla och handla.. Men så mycket pengar har jag väl inte kvar dessvärre, räcker kanske till någon/några julklappar till ;) haha, vi får väl se :)

Idag gick jag bara i skolan från 10.00-11.00, vi hade endast diskussion om föreläsningen vi skulle kolla på igår på internet. Men jag kände väl att jag kunde skippat den där timmen i skolan idag. Kändes mindre nödvändig.
När jag kom hem läste jag lite. Ska försöka börja med uppgifterna ikväll, bäst att börja så man slipper alla frågor på en och samma gång. Sen måste jag skriva om min observation! Tur att det är helg snart så man kan ägna sig lite mer åt det då :)

Jag har även varit hos min underbara farmor och farfar idag :)
Vi drack kaffe, pratade och kollade på gamla kort.
Mysigt. <3

Förresten! Jag köpte ett "massagehuvud" igår :)
Det sägs att den bland annat ska minska stress, lindra huvudvärk, vara avslappnande, öka koncentrationsförmågan och blodcirkulationen.
Så den ska jag använda mig mycket utav och förhoppningsvis så stämmer det som sägs om den ;)
Det är bara att vänta och se!
En sak är iallafall säker, man får garanterat rysningar av den, på ett härligt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0