Tankar

Denna dagen har varit lång. Slutade skolan vid 16.00 och efter det vandrade min studiegrupp vidare till biblioteket där vi spenderade nästan två timmar innan vi var klara med hela uppgiften. Känns skönt att vara klar men det återstår fortfarande arbete kvar på min individuella uppgift men det får jag ta tag i imorgon.
Så runt klockan 6 var vi klara så jag åkte hem, helt slut efter en dag med föreläsningar och information om obervationsdagen som vi ska ha nu antingen på fredag eller måndag.
En stund senare kom Celie och hämtade upp mig och vi åkte till City Gross. Köpte hallonsorbet, mm.. :)
Vi drog hem till mig, kollade tv, käkade glass, snackade lite och så :) Sen var jag ju bara tvungen att visa Celie "Benjamin", när han bland annat testar Supertrendiga kläder, och gud vad vi skrattade! Han är för jäkla go alltså :)

På tal om något helt annat..
Allt känns bara skit. Jag vet inte vad som händer. Men jag har så mycket blandade känslor kring allting. Just nu känns allt bara hopplöst. Jag har så mycket tankar och funderingar om allt, till hur jag ska få mig själv att må bättre. Jag har tänkt så länge, i så många jävla år på hur jag ska göra. Men jag kommer inte längre än dit, jag finner inga svar. Det är bara tankarna som ständigt snurrar runt i mitt huvud. Jag vet att den enda som kan göra något åt det är Jag, men jag vet inte hur? Jag vill varken leva eller må såhär längre. Det har gått över gränsen, det har det gjort alldeles förlänge. Jag vill känna mig trygg i mig själv, jag vill må bra, jag vill känna att jag duger precis som jag är, jag vill känna mig glad över att jag är jag. Det är så mycket jag vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0