Första advent!

Idag är det första advent, hur mysigt som helst :) fast jag saknar snö!
Sitter och lyssnar på julmusik och dricker julmust, mums!

Idag har jag fått upp lite tomtar och allt blev genast mysigare :)
Jag älskar verkligen julen! <3

Jag har en konstig känsla inom mig, det är någonting som tynger mig på något sätt men jag vet inte vad det är. Grymt obehagligt och väldigt jobbigt!
Jag hoppas att den försvinner så fort som möjligt.

Jag har kollat klart säsong 1 av One Tree Hill och har nu övergått till säsong 2 ;)
Så otroligt jäkla bra, även om jag har sett avsnitten ett x antal gånger tidigare :P

Imorgon är det återigen måndag och dags för skola och plugg igen!
Har varit otroligt skönt att ha en pluggfri helg. Känns riktigt konstigt att inte ha pluggat eller läst något haha.
Men det lär bli mycket plugg nu så det kändes behövligt att ha den här pluggfria helgen.


Kommentarer
Postat av: Dess

Pluggfria helger tycker vi om!

2009-11-30 @ 14:14:23
URL: http://missrajala.blogg.se/
Postat av: Malin

Dom älskar vi! ;)

2009-11-30 @ 19:40:30
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0