Ingen motivation, ork eller lust!

Vart finns motivationen, orken och lusten när man verkligen behöver det?
Jag måste verkligen plugga, men jag kan inte!
Det jobbigaste och svåraste är att komma igång, för när man väl har gjort det så brukar det oftast flyta på bra sen.
Men jag sitter fast, jag har skrivit en mening. Jag gör allt annat än det jag borde göra.
Jag undrar hur detta ska gå.. fy fan. Jag vill inte plugga!

bah, jag återkommer med uppdatering om helgen senare, förhoppningsvis har jag fått fart på skrivandet då!

Kommentarer
Postat av: c

2009-11-02 @ 14:48:08
Postat av: C

You can do it! haha :)

Ska vi ta en cigg idag? förlåt att jag inte kom förbi igår!

2009-11-02 @ 14:48:51
URL: http://cehliye.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, nu är jag igång iallafall haha ;)

det är ingen fara bejb, vi sågs ju idag :) <3

2009-11-02 @ 21:51:02
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0