Inriktningsinformation!

Dålig uppdatering här ja..
Kan bero på att jag har haft fullt upp!
Efter skolan i torsdags ägnade jag nästan hela kvällen med att skriva på min observationsuppgift.
Blev inte helt klar då men nästan.
Igår var det skola fram till klockan 12, sen hade vi som ska gå estetiska uttrycksformer inriktningsinformation!
Det verkar verkligen hur bra som helst, känns helt rätt och det kommer bli skitskoj! :)
Längtar såå mycket till nästa termin! Åååh..
Nu har man verkligen någonting att se fram emot :)
Skrev klart och skickade in observationsuppgiften igår, skönt att det är över nu! Nu kan jag lämna delkurs 2 bakom mig och fokusera på delkurs 3 istället!

Igår kom Dessi baby på besök! <3
Myys!
Var sjukt roligt att träffa henne igen, var ett tag sen sist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0