Kalas och annat skoj!

I onsdags var det dags för Lollo att fylla 20 :)
Vi ordnade en liten överraskningsfest för henne, väldans roligt var det!
Synd var att jag inte kunde hänga med brudarna ut, började redan 08.15 i torsdags så det var inget snack om saken!
Men det var trevligt så länge det varade.
I torsdags var det dags för redovisning och det var det enda vi hade i skolan den dagen. Skönt :)
Dessutom fick vi träffa vår underbara lärare igen, var ett tag sen nu.
Och vet ni? Jag har fått tillbaka en hel del motivation tack vare henne! Känns underbart skönt :) Hon är så himla go! Jag behövde verkligen det.
I fredags var det observation som stod på schemat! Hela dagen spenderade jag med underbara femåringar, om jag fick ihop det jag behövde till observationsuppgifterna vet i tusan! Men men, det löser sig :) Jag fick ännu mer motivation tillbaka i fredags :) Supernajs! När klockan var tre ungefär lämnade jag barnen och åkte hem, hämtade packning och åkte vidare till Oskarshamn :)
Har haft en helmysig helg :)
Idag hade Wilmis kalas på bowlinghallen, jag var med och hjälpte till ;)
Allt gick fint och alla verkade nöjda :)
Dessutom så spelade dom takidas nya album så jag trivdes bra :P haha!

Nu sitter jag och inväntar Parlamentet :)
Är fortfarande kvar i Oskarshamn, är ledig imorgon! Skönt!
Ska hämta Wilma tidigare från förskolan, så vi kan umgås lite extra :)
Det gillar vi starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0