Kväller

Jaha, och så var det kväll igen och alldeles strax dags för att sova!
Imorgon har vi bara redovisning i skolan sen tar jag helg! :)
Härligt!

Var och hämtade ut mina böcker förut som jag ska ha till delkurs 3.
Skönt att veta att jag har dom hemma så det slipper bli som förra gången :P



Det luktar sjukt mycket nagellack och nagellackremover på mitt rum!
Kan bero på att jag har pillat lite med naglarna ikväll.
Eftersom jag äntligen har lyckats få längre naglar än vad jag brukar ha vill jag förstås göra något roligt med dom.
Har tänkt göra det ett tag nu men det har liksom inte blivit av innan.
Men nu så, naglarna blev svarta med lite rosa och glittrigt vid sidorna :)
Nu såhär efteråt är jag väl inte jättenöjd med resultatet, kan ju vara för jag inte har gjort det speciellt många gånger innan.
Men övning ger färdighet, inte sant? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0