Måndag!

Sorry, det blev ingen uppdatering om helgen igår. Men det var för att jag ägnade den största delen av dagen till att försöka skriva uppgifterna. Och tillslut kom jag igång och hann med en del. Är dock inte färdig än men det kommer. Ska vara inlämnad senast torsdag så några dagar har jag på mig.
Idag har det varit föreläsning i skolan, väldigt intressant! Vissa skrattanfall emellanåt men var flitig största delen iallafall ;)
Efter det var det dags för studiegruppsarbete och vi hann nästan klart med frågorna så det känns skönt :)

Jaha, helgen då, i fredags var det som sagt dags för party! Den började bra men slutade i kaos, bättre än så kan jag väl inte förklara? Nej men jag vill inte gå in för mycket på det där men det var mycket trevligt och mycket skoj att få träffa alla igen! :) Sen att den slutade som den gjorde kan jag inte göra så mycket åt. Men jag tackar alla för hjälpen iallafall. <3
Lördagen var jättelugn, mådde inte så bra, brukar inte bli bakis men för en gång skull blev jag det. Och jag är hemskt tacksam för att jag aldrig behöver må dåligt dagen efter! Det är inte roligt. Senare på kvällen började jag piggna till något efter att jag hade fått i mig lite pizza, kändes skönt att bli lite mer stabil igen ;)
Ja och gårdagen gick som sagt åt till de olika uppgifterna. Mer än så blev det inte i helgen.
Nu är måndagen snart slut och veckan är igång!
Funderar på att gå och lägga mig snart, är supertrött! Det skulle absolut inte sitta fel med lite sömn nu!


Kommentarer
Postat av: C

Snyggo :D

2009-11-03 @ 17:13:17
URL: http://cehliye.blogg.se/
Postat av: Malin

du är! <3

2009-11-03 @ 23:02:07
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0