"Min lilla ängel är tillbaka!"

Nu har jag lämnat Oskarshamn för denna helgen och är återigen tillbaka i Kalmar.
Kvällen har spenderats med tvtittande med pappa och bror och så har jag även hunnit med att läsa nästan allt till föreläsningen imorgon :) duktigt!
Ska läsa det sista kapitlet innan det är dags för sängen.
Denna veckan är härlig om man kollar in schemat, inga långa dagar alls (förutom imorgon) plus en självstudiedag på onsdag, välbehövligt då jag tänkte ta igen lite läsning och kolla igenom anteckningarna för observationen, om jag inte gör det redan imorgon vill säga ;) Men jag lär nog behöva onsdagen till det med.
Snart dags att beställa ytterligare några böcker, och jag som nyss betalade dom förra. suck..
Men men, sånt man får ta!

Lyssnade på julmusik idag med mamma. Så underbart, jag älskar verkligen julen! <3

Tänkte börja inhandla lite julklappar snart. Det kanske känns lite tidigt men det är skönt att ha börjat iallafall, så inte alla pengarna går åt direkt. Måste bara klura ut vad jag ska köpa till min underbara familj, inte alltid det lättaste :) Men jag vet några julklappar jag ska köpa iallafall, så jag får helt enkelt börja med dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0