One Tree Hill!

Jag kom hem till Kalmar tidigt igår, åkte direkt till skolan för att möta upp studiegruppen :)
Vi gjorde klart vår gemensamma observationsuppgift. Skönt! Nu återstår bara den individuella uppgiften innan jag kan lämna delkurs 2.

Idag har jag haft självstudiedag, har städat och varit hos farmor och farfar. Trevligt som alltid! :)

Jag har börjat kolla på One Tree Hill igen, från början ;)
Har blivit som en tradition för mig denna tiden på året eftersom en standardjulklapp jag brukar få är en ny säsong av One tree hill. Det känns då skönt att ha kollat allt från början igen. Jag tröttnar aldrig på den serien, absolut den bästa! I love it.
Jag har inte kommit så långt, är fortfarande på första säsongen. Men det lär nog dra iväg snart haha ;)

Har nyss fikat lite med pappa och bror, det blev kaffe och blåbärspaj med vaniljsås. MUMMA!
Nu ska jag ta tag i pluggandet en stund! Hoppas jag kommer någon vart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0