Oskarshamn

Just nu sitter jag i Oskarshamn, åkte upp hit tidigt igår :)
Mycket trevligt!
Har inte haft något speciellt för mig utan har bara myst och tagit det lugnt.
Kollade på Johan Falk igår, den sjätte filmen. Nu finns det inga fler ensålänge men jag hoppas verkligen att det kommer fler, dom är grymt bra!

Kommer stanna här inatt också och beger mig till Kalmar tidigt imorgon bitti.
Ska träffa studiegruppen i skolan, annars hade jag stannat längre.

Känner mig dålig som inte har börjat på min observationsuppgift än, men man måste faktiskt få lite ledigt från allt plugg ibland, dessutom ska den vara inne först på lördag så jag hinner nog ;) Förhoppningsvis blir den bra också, iallafall så att jag får godkänt. Det är vad jag hoppas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0