Plugga.

Idag hade vi lektion mellan 08.30-10.00, var endast diskussion kring föreläsningen vi skulle ha sett tills idag.
Men eftersom det inte var speciellt givande förra gången så struntade jag i att gå.
Jag åkte in till skolan efter lektionen eftersom vi skulle göra lite studiegruppsarbete.
Sen dess har jag bara tagit det lugnt. Har inte kollat på uppgifterna någonting idag, om man bortser från tiden med studiegruppen.
Men jag får väl snart slå upp den extremt roliga boken och ta fram mina anteckningar och förhoppningsvis kunna skriva lite till idag. Jag har börjat på nästan varje uppgift men är inte helt klara med dom..

Jag fick lite bilder igår ifrån Lördagens fotografering :)
Lägger upp några av bilderna lite senare, riktigt coola blev dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0