Snart klar!

Powernapen jag tänkte ta förut blev mindre lyckad.
När jag nästan precis hade somnat ringde telefonen, jag svarar och lägger sen på, kryper tillbaka ner i sängen och tänker att nu får jag säkert sova. Men nej, kort efter att telefonen har ringt frågar pappa mig om jag vill ha kaffe. Jag svarar ja och gör ett till försök till att få lite sömn, men nej, telefonen ringer igen. Denna gången ligger jag argt kvar i sängen och struntar i att svara! Efter det kände jag inte så stor mening i att försöka att somna igen och dessutom var kaffet klart. Men trots detta kände jag mig ändå lite piggare efteråt! Skönt det :)

Så nu har jag pluggat ett tag på uppgifterna och jag har bara lite kvar på en uppgift nu, wiie! Kämpa, kämpa.
Vår föreläsare sa idag att vi kunde skippa sista frågan, som tur var hade jag inte kämpat eller skrivit något på den så det kändes kul att få höra det :)

Nu tar jag ett break från studierna och sätter mig framför tv:n en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0