Tråkiga söndag!

Nu är det återigen söndag. Tråkiga söndag! Jag tycker absolut inte om denna dag på veckan.
Jag sitter här i min säng och försöker plugga.. Men det går segt, mycket segt.
Flummiga frågor och en svår bok gör allting mycket värre.
Jag vill inget hellre än att den här terminen ska vara över! Det är inte långt kvar, jag vet det. Jag ska försöka hålla ut. Men det är svårt.

Igårkväll blev det fotografering med tjejerna :)
Jag och Lollo stod "modeller" medan Palle stod bakom kameran, hon är duktig hon :)
Kul var det men samtidigt svinkallt! Stod ute i ett par leggings och min "läder"klänning. Vaddå att man frös?
Men som sagt, roligt var det :)
Ska bli kul att se resultaten av bilderna sen.
Har varit så roligt att spendera tid med mina vänner i helgen, riktigt härligt! :)
<3

Nehe, om man skulle försöka gå tillbaka till studierna. Hrm. Vill inte!
Jag har iallafall Parlamentet att se fram emot senare ikväll :)
Hoppas att jag har hunnit med mycket plugg tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0