Vad..?

Dagen har gått hyffsat fort, föreläsningen var väl inte speciellt givande men men.
Slutade som sagt 16.00 och efter det har jag inte gjort annat än att ta det lugnt.
Jag har inte haft någon lust alls för att öppna boken och läsa klart, men jag ska ta mig i kragen och göra det!
Imorgon är jag ledig, förbaskat skönt :)
Ska plugga och även ta en åktur och kolla på julsaker :) Kanske köpa någon julklapp också, vem vet? :P
Har kommit på några fler julklappar till familjen nu iallafall, känns bra det :)
Igår låg jag och funderade jättelänge på vad jag själv önskar mig, men jag kommer verkligen inte på något alls.
Jag tycker det är jättesvårt..
Jag är mer en sån som gillar att ge än att få, speciellt om personerna blir glada såklart ;)
Ne, jag får baske mig ta och klura ut några saker som jag kan önska mig iallafall! Hrm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0