Dagen!

Nu börjar denna dagen lida mot sitt slut.
Jag fick tag på en dräkt idag, nu i efterhand ångrar jag mig lite om jag ska vara helt ärlig, men va fasen, det är smällar man får ta. Nu är det fixat iallafall!

Fick ett mejl förut där det stod att mina böcker äntligen fanns att hämta ut! Vilken lättnad. Började få riktig panik där ett tag! Nu gäller det bara för mig att läsa ifatt det jag inte har kunnat läsa tidigare, vilket är väldigt, väldigt mycket. fy. Har börjat lite smått nu ikväll men det lär nog ta ett tag innan jag har läst allt som ska vara läst. Men jag får helt enkelt ta lite i taget. Nu har jag tappat sugen helt, tills imorgon ska vi ha läst cirka 40 sidor! Jag känner att orken och lusten inte finns där överhuvudtaget. Om det hade varit 20, fine! Men men, det är tufft, jag vet, och det lär ju knappast bli lättare? Så det är bara att köra på!

Imorgon är det föreläsning om Motivationsteorier som gäller. Inget mer. Rätt skönt :)
Efter det ska jag hem och vara ute i god tid med att göra mig iordning så det inte blir som det brukar när jag ska festa haha :P

Nehe, om man skulle ta tag i lite läsande innan det är dags för sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0