Måndag.

Jaha, dags för uppdatering!
Jag blev tillslut klar med min skrivuppgift och lämnade in den i tisdags.
Så skönt att den är gjord, nu är det bara att hålla tummarna på att den blir godkänd!
I onsdags var det dags för introduktion av delkurs 2, som handlar om teorier om utveckling, kunskap och lärande.
Ska hålla på med det i fem veckors tid nu innan vi går in i sista delkursen för terminen.
I torsdags var jag på stan med Dessi :) Mycket trevligt! Fixade sista presenten till Wilmis och så.
I fredags var jag i skolan till klockan 2 sen tog jag mitt pick och pack och körde till Oskarshamn :) Jag hade med mig mitt Singstar så jag och Wilma satt och sjöng en stund, hon är så söt :)

Igår fyllde lilla prinsessan år :) <3
6 år minsann, hon börjar bli riktigt stor nu!
Massor med presenter, Mc Donalds och rejält med fika!
Tror hon var mycket nöjd med dagen ;)
Saknar henne. <3

Idag slutade jag tidigt, redan klockan 12, så jag tänkte passa på att spana in det nya modehuset i Hansa City som öppnade i fredags. Trodde det skulle vara rätt lugnt med tanke på tiden men gud så fel jag hade! Var massvis med folk som irrade hit och dit. Så jag tog bara en liten sväng in i några av butikerna :P
Har varit på besök hos underbara farmor och farfar idag, alltid lika trevligt! :)

Åh, ja, förresten, jag klarade hemtentan! Så jädrans gutt! :D

Imorgon är jag ledig, ska bli riktigt skönt! Även om det nyss har varit helg ;) haha!
Men lite ledighet skadar ju aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0