Ett år!

Igår var det alltså dags för första hemtentan.
"Ansvar och sekretess" handlade den om.
Vet inte riktigt hur det gick men jag gjorde vad jag kunde.
Så förhoppningsvis blir jag godkänd!
Efter tentan åkte jag in till stan tillsammans med Celie :)
Vrålhungriga som vi var bestämde vi oss för att äta buffé på Zorbas.
Mmm så gott! Riktigt trevligt också dessutom! :)

Dagen började verkligen inte bra.
Jag försov mig! baah.
Vaknade när klockan var 07.44 och jag skulle börja 08.15!
Snacka om att jag hade panik!
Men till min stora förvåning hann jag till skolan innan vi började.
Hur nu tusan jag lyckades med det..
Man slutar aldrig att förvånas, ellerhur?
Iallafall väl i skolan så hade vi grupparbete, alltid lika roligt med tanke på vilken bra studiegrupp vi är ;) haha!
Måste ju bara säga att jag gillar vår lärare, hon är riktigt go! haha ;)
Blev lite sång med rörelser innan vi slutade för dagen.
Eftersom jag slutade så pass tidigt så åkte jag vidare in mot stan.
Wilmis fyller ju år nästa vecka så jag skulle handla lite presenter :)
Det gick bra och jag var hemma hyffsat tidigt ändå :P

Nu ligger jag här i sängen och latar mig, har fixat fram lite glass och ska snart slå på tv:n och se om det finns något kul att titta på.

Vädret är riktigt ruggigt, men igår var det ändå värst!
Det var verkligen riktig storm ute! fy bubblan.

Åh, förresten, igår fyllde mitt körkort exakt ett år! :D
Det är läskigt vad tiden går fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0