Fredagsmys!

Håret blev faktiskt riktigt bra, blev lite ljusare än vad jag hade väntat mig men det gör absolut ingenting :)
Skönt att veta att det nu finns en färg som jag tycker om.
Har testat olika färger och märken sen dom slutade göra den färgen som jag använde förut.
Så det har varit lite svårt, men nu blev allt lite lättare :)

Jag har varit duktig och börjat på min skrivuppgift idag.
Den ska vara inlämnad på tisdag så jag har några dagar på mig :)
Men det känns väldigt skönt att ha börjat.
Annars har det varit en lugn fredag.
Har äntligen fått bort massor av grejer som låg på golvet, härligt och välbehövligt!
Ingen utgång ikväll, utan det blev fredagsmys hemma istället. Vädret är ju inte på topp så det är skönt att bara mysa.

Just nu kollar jag på LA Ink och jag är såå sugen på ytterligare en tatuering!
Jag vet vad jag vill ha och så men är inte riktigt hundra på vad jag ska placera den.
Ska försöka måla upp en någorlunda skiss av hur den ska se ut så får jag tänka ut ett bra ställe.
Har en plats som jag tänkt ha den på ett tag nu men är lite osäker fortfarande.

Nehe, nu ska sminket bort och jag ska krypa ner i min goa säng :)

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0