Helt slut!

Blää vad jag hatar att vara sjuk!
Ont i halsen, hosta, feber och snuva.
Jag nyser som en galning! Inte roligt alls.
Fy fagelund! Hoppas självklart på en förbättring tills imorgon men med min vanliga tur är väl chanserna ganska små tyvärr.
Som tur är det bara 2 timmar i skolan som gäller imorgon också! Puuh..

Jag orkade faktiskt ta mig en runda på stan idag tillsammans med Celie & Palle :)
Köpte inget speciellt, till min stora förvåning faktiskt. Jag var osäker på de flesta klädesplaggen jag testade. Ska försöka pallra mig in någon annan dag denna vecka och testa dom igen :P
När jag har lite mer ork..
Jag har ätit så gott idag! Vi käkade på 4 Kök och herregud säger jag bara! Riktigt smarrigt..



Nu är jag verkligen helt slut och har faktiskt bestämt mig för att gå och lägga mig, har velat göra det ett bra tag nu!
Ska bli riktigt, riktigt gött!

Natti, natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0