Inte helt okej.

Vilken dag. Det är storm ute, verkligen storm!
Har varit riktigt höstväder hela dagen.
Jag har spenderat min dag med mamma, Micke och Wilma. Vi har varit hos mormor och hennes bror.
Riktigt trevligt, var alldeles förlängesen jag träffade dom sist.
Mycket kaffe har jag druckit idag, blev även en hel del smörgåstårta och annat smått och gott. Trodde helt allvarligt att jag skulle spricka när vi var påväg hem. Men jag lever och är fortfarande hel :)

Det blev ingen utgång igår och det blir ingen ikväll heller, även om det har varit nära båda dagarna.
Igår var jag verkligen helt slut, så det blev en lugn hemmakväll med fredagsmys istället :)
Ikväll var det riktigt nära men vädret sänkte min motivation en hel del. Plus att jag tidigare idag kände mig jättelustig i halsen, vilket fortfarande sitter i.
Jag hostar som fasen! Inte roligt alls, får verkligen inte bli sjuk!
Absolut inte.
Håller tummarna att det är bättre imorgon!

VFU-veckan är över och på måndag är det återigen dags för skolan. Det har varit en jätterolig vecka och den kunde inte avslutats bättre :) Var i en 3:a igår då det sista dom hade på schemat var Klassens timme (åh, det var ju såå roligt när man själv var liten). Dom hade ordnat Melodifestivalen så det var riktigt kul! :)

Jag är sugen på att gosa ner mig i sängen och se en riktigt bra film. Men jag har tyvärr sett alla mina filmer flera gånger och tv:n har ju (som vanligt) inte alltför mycket att erbjuda. Jag ska kolla igenom tablån igen och hoppas på att hitta något sevärt. Måste iväg och utöka mitt filmförråd någon dag!

Hoppas ni har en mysig lördag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0