Och så tar vi helg igen!

Dagen har funkat riktigt bra.
Känner mig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår!
Tack och lov för det! :)

Efter skolan drog jag in till staden för att kolla lite kläder. Bland annat dom jag var osäker på innan ;)
Slutade med att jag blev x antal hundralappar fattigare.
Men jag får se det positivt, jag blev x antal klädesplagg rikare :P haha!
Dessan mötte upp mig i stan och efter en stund bestämde vi oss för att ta en fika :)
Mycket gott och mycket trevligt! <3

Nu har jag tagit helg, har självstudiedag både imorgon och på fredag, det är härligt det! :D
Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle åkt till Oskarshamn idag eller inte.
Det fick tillslut bli så att jag stannar i Kalmar över natten och åker imorgon istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0