Powernap.

Puuh..
inte trodde jag att det kunde vara så extremt jobbigt att ha föreläsning i 1 1/2 timme!
Det berodde verkligen inte på föreläsaren eller ämnet, för det var faktiskt rätt intressant.
Utan det var min förbaskade förkyldnings fel!
Kändes som att jag knappt kunde andas, jag var tvungen att verkligen försöka hålla ögonen öppna vissa stunder.
Det kan ha att göra med att jag inte sov så värst bra inatt. Jag kunde knappt andas då jag var sjukt täppt och nässprayet var givetvis slut.. Åh, vilken tur man har jämt!
Men nu är det fixat så inatt hoppas jag att jag får sova som en prinsessa :)

Nu är det dags att ta en powernap. Jag känner att jag är i stort behov av det.
Tror att det kommer bli en rätt lång sådan också :P
Men det är bara bra! Jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0