Sammanfattning

Dålig uppdatering, jag vet!

Kan ju dra en sammanfattning av helgen..
Åkte som sagt upp till Oskarshamn i torsdags. Kul att få träffa snuttan och dom andra igen :)
I fredags hämtade jag prinsessan från förskolan redan klockan 20 över 11.
Efter det kollade vi på film och hade det mysigt :)
Vi bestämde oss sen för att åka en runda till stan, jag sa då att hon skulle få köpa något från leksaksaffären.
Hon blev ju självklart jätteglad :)
Senare på kvällen körde jag till Kalmar för att hämta lillebror.
Kvällen avslutades med en "Johan Falk" film, dom är riktigt bra!
Lördagen var lugn, jag försökte sätta mig och plugga men motivationen till det fanns inte överhuvudtaget, så det sket sig.
Även lördagen bestod av film, "Johan Falk" och "Män som hatar kvinnor", kanonfilmer båda två!
Jag måste verkligen se "Flickan som lekte med elden" inom en snar framtid :)
I söndags morse kom Wilma in till mitt rum, pussade mig på kinden och la sig under mitt täcke och gosade.
Fy vad mysigt det var, hon är för underbar! :)
Kände mig sämre framåt kvällen i söndags och det visade sig att febern hade kommit tillbaka :(
Typiskt!

Gårdagen spenderades enbart med massa plugg.
Var helt snurrig i huvudet igår när jag skulle sova :P
haha.

Idag har jag faktiskt tagit det lugnt med pluggandet, även om jag har en hemtenta imorgon!
Men jag tänkte kolla igenom det lite nu och sen lägga några timmar imorgon på det.
För det är inte förens 13.00 som det börjar så lite tid har jag ju på mig :)
Men jag tror det ska gå bra, jag hoppas starkt på det iallafall!
Och den är inte speciellt stor heller så det blir nog bra.

Idag har jag för första gången i hela mitt liv skapat en podcast :)
En podcast är som en digital berättelse med bilder.
Vi skulle alltså skapa en podcast som handlade om vår vfu-vecka.
Det är ju inte varje dag man hör hur ens egen röst verkligen låter, tack och lov för det, haha :P
Men det gick väl hyffsat bra tycker jag, sen är ju frågan om man gjort helt rätt o.s.v.
Sånt som märks helt enkelt ;)

Ska bli skönt att få sova ut imorgon!
Febern pendlar upp och ner hela tiden och jag känner att jag borde vila mer än vad jag gör.
Men det funkar inte riktigt så..
Så det ska bli skönt med en skol-fri dag imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0