Singstar!

Hej och hå!
Herrejävlar var tiden går! Jag vill att det ska finnas en stopp-knapp för tiden. Jag skulle verkligen behöva det nu!
Idag har jag varit ledig, väldigt skönt med tanke på uppgiften jag håller på att skriva. Har hunnit med rätt mycket på den idag men nu börjar det ta stopp känner jag. Mindre roligt.
Jag fick värsta paniken igårkväll då jag insåg att jag hade skrivit fel. Men det har ordnat upp sig som tur är. Ska försöka bli klar med den ikväll och finputsa den imorgon innan det är dags för inlämning!
Jag ber till gud om att få godkänt!

I lördags införskaffade jag mig Playstation 2 :) Köpte det billigt på MediaMarkt, endast 799:-.
Jag har varit så grymt sugen på att köpa Singstar nu ett bra tag så jag passade på att köpa det med ;)
Och inte visste jag att man kunde "pruta" på Elgiganten men, I made it ;D
Fick ner ett spel från 399:- till 299:-, så jag sparade en hundring på det, inte dåligt ;)
Det bästa av allt är att på ett av Singstar spelen jag köpte finns Takidas underbara låt Curly Sue med så ni kan väl ana vad jag har gjort sen i lördags? :P haha!
Riktigt skoj :) synd bara att man inte har någon sångröst alls.

Imorse när jag vaknade kände jag mig lustig i halsen, senare på dagen tog jag tempen och det visade sig att min feber har kommit tillbaka. Fan och helvete!
Hur länge ska det hålla på?
Räcker det inte med att jag har varit förkyld/sjuk nu i två veckor?
Tydligen inte. Min vanliga tur..

Nehe, får väl snart återgå till skrivandet igen, mindre roligt när man inte känner sig helt pigg. bah.


Kommentarer
Postat av: Yoanna

Hej singstar någon dag!!!!!!

Kram Yoanna

2009-10-19 @ 20:47:40
URL: http://thethoughthashitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0