Sug!

Fy vilken dag. Jag har varit megaseg hela dagen.
Knappt gjort någonting, tycker inte om sånna dagar.
Och vädret har ju inte varit på topp heller.. blää
Jag fick iallafall sova ut idag, ta igen lite timmar som jag tidigare har missat. Otroligt skönt!
Imorgon är det dags för skola igen, börjar 08.15, har föreläsning om inlärningsteorier.
Jag börjar få lite smått panik över att jag inte har fått mina böcker som jag behöver.
Förhoppningsvis får jag dom på torsdag. Skulle verkligen behöva dom! NU helst.
Men men, inte mycket att göra åt saken så jag får vackert vänta på att dom kommer.

Jag är riktigt sugen på en feting fest. Suget efter party bara växer och växer, har inte festat på sjukt länge nu!
Men på fredag smäller det, underbart! Ska bli riktigt gött!
Måste in till stan någon dag och ragga upp någon dräkt som jag kan ha på mig. Tror jag har bestämt mig vad jag ska vara så det känns skönt att slippa fundera över det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0